klantenvertellentpom 9,1 hele ster hele ster hele ster hele ster halve ster 140 REVIEWS
Ontvang nu je gratis groeiscan!
  • Full-service marketing bureau sinds 2008
  • Premier partner Google & Facebook partner
  • Fonk 150 best agencies 2022
  • Partner in groei, samen succesvoller

Inzet voor goede doelen

Wij zijn niet alleen enthousiaste marketeers. Wij proberen ook iets extra's te doen voor anderen.

Trots op onze Triplepro-ers!

Onze Triplepro-ers hebben zich dit jaar actief ingezet voor Groningen Swim Challenge, Dam tot Damloop en de Alpe 'd HuZes. En daar zijn we trots op. Werk is leuk en belangrijk, maar leefbaarheid en gezondheid zijn nog vele malen belangrijker. Op deze manier proberen wij een steentje bij te dragen aan de maatschappij.

Op de planning: Erna Jonkman heeft nog een pittige hike in het verschiet voor SOS Kinderdorpen.

Groningen Swim Challenge

Samen succesvoller is de reden waarom Triplepro Online Marketing ooit is opgericht. De 36 km zwemmen staat voor ons symbool voor de voortdurende strijd die een kankerpatiënt moet leveren. Teamgenoten wisselen elkaar in deze tijd af zodat altijd iemand van hen aan het zwemmen is. Kanker kent geen leeftijdsgrenzen. Wij willen graag bijdragen aan het succes van het UMCG Kanker Researchfonds.

Veel van onze collega’s hebben een dierbare verloren aan kanker of steunen iemand die momenteel tegen kanker vecht. Daarom besloten wij een mee te zwemmen en geld in te zamelen voor kankeronderzoek naar kinderen, (jong)volwassenen en ouderen. Het UMCG Kanker Researchfonds steunt het onderzoek in het UMCG. Ze richten zich op aanvragen als: de ware aard van kanker, goede diagnose en therapie en gezonder leven.

Dam tot Damloop

Elke dag een beetje beter is de reden waarom Triplepro Direct Marketing bestaat. Daarom hebben we hardgelopen voor Artsen Zonder Grenzen. Van dam tot dam 16,1 km hardlopen om mensen in crisissituaties te kunnen helpen. De teams van het goede doel bieden medische noodhulp in conflictgebieden, bij natuurrampen en uitbraken van dodelijke ziektes.

In teams van experts werken deze mensen dag en nacht om mensen in crisissituaties te helpen. Van de chirurg in het veldhospitaal tot aan de fondsenwerver op straat. Onze eigen fondsenwervers werken hard om de wereld elke dag een beetje beter te maken.

Alpe  d'HuZes

Een van onze kernwaarden is: een baas zijn en je ook zo gedragen. Want bij ons is iedereen een baas, als je je verantwoordelijkheid maar neemt. Onze Manager Online Marketing, John Hollemans, fietste voor 2e keer de Alpe d’HuZes. Dit is een uniek sportief evenement waarbij zoveel mogelijk geld wordt ingezameld voor onderzoek naar kanker en naar verbetering van de kwaliteit van leven van mensen met kanker. Op één dag beklimmen 5000 deelnemers fietsend, hardlopend, of wandelend maximaal zes keer de Alpe d’Huez, onder het motto ‘opgeven is geen optie’.

De Alpe staat symbool voor de moeilijke weg die kankerpatiënten doorlopen. Door de berg te beklimmen voelen we hoe het is om stuk te gaan, maar toch elke keer weer door te gaan. Opgeven is geen optie. Ook niet in het ophalen van zoveel mogelijk geld voor kankeronderzoek. 

    Wil jij meer omzet,
    naamsbekendheid en klanten?

     

    Gratis groeiscan

     

    contact